Til sommeren går turen til Filippinene. Dessverre døde oldemor brått i fjor høst, før hun fikk møte sine oldebarn. Men vi skal besøke det lille huset og grava hennes.

Tilfeldigvis kom jeg over Bohol Bee Farm, og vi fikk bestilt fem netter. Dette er en organisk gård på Bohol, øya som er best kjent for naturfenomenet Chocolate Hills. Maximus, World Traveler har en kjempevideo derfra, fra rett før jul 2016, denne inspirerer til å bli enda lenger. Uansett ser det ut til at fem netter kan bli en knallopplevelse.

Turen fra Cebu til Bohol går med Ocean Jet, her følger to videoer fra overfarten.

Maximus følger opp med en reportasje fra Bohol Coco Farm, a backpackers haven, primitivt men spennende!

Disse amatørfilmerne har inspirert meg til å sette meg inn i videofunksjonene på mitt Canon 70D, kanskje kommer jeg med egne reisereportasjer fra dette øyriket i Stillehavet til sommeren?

Etter denne primitive backpacker-videoen avslutter jeg med en promosjons-video for søkkrike sørkoreanere, en viktig turistgruppe for reiselivsnæringen på Filippinene.

Relatert

– Falling in Love with a Wonderland called Bohol (Philippines)

– Chocolate Hills of Bohol Island

– Hinagdanan Cave

– Bohol Wikitravel

